THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

miercuri, august 1

13.London?New York?

Primul post din #30 days challenge.
L-am ales pentru ca acestea sunt niste locatii foarte dragi mie si abia asteptam sa scriu despre ele :).
Iubeeesc Londra. De ce? 
Este un oras in primul rand,superb. In al doilea rand, imi place pentru ca nu e Romania.
Nu ca mi-as uri tara, dar cine nu are ceva cu Romania?
Londra : un oras mare si ploios dar totodata si destul de pretentios.
As vrea atat de mult sa ajung la facultate acolo dar stiu ca Anglia e o tara destul de pretentioasa si viata acolo e destul de scumpa. Dar unde nu e?
Sincera sa fiu nu stiu daca as putea pleca din Romania si sa nu ma mai intorc niciodata dar
categoric as vrea sa 'evadez' pentru o perioada.
A doua optiune ar fi New York, categoric.
Nu pot spune de ce imi place New Yorkul inafara faptului ca am o pasiune pentru orasele mari.
Mi-ar placea sa am un apartament dragut in Upper East Side desi sunt infernal de scumpe acolo.

question of the day#1 * da, planuiesc sa pun 'intrebarea zilei'..zilnic
Voi ce ati alege? New York sau Londra ?De ce?